Budincă de roșcove cu ghimbir



   Am încetat să mănânc deserturi grele. Sinceră să fiu nu mi-au plăcut niciodată, dar în diferite ocazii am încercat și ceva copleșitor de dulce pentru mine. Dacă chiar trebuie să fie ceva dulce prefer o înghețată făcută în casă, din ingrediente naturale și crude.
   Tot testând ingrediente, gusturi, combinații de alimente am descoperit ceva uimitor. În afară de faptul că am învățat ce poate să facă fiecare ingredient în parte, ce consistență dă compozițiilor în care sunt folosite, am descoperit noi gusturi, parfumuri și texturi.
   Atunci când experimentez adaug ingredientele în funcție de rezultatul pe care doresc să îl obțin.

   Așa am ajuns la budinca despre care am să îți povestesc în continuare:



Ingrediente:

  • 4 linguri de faină de orez instant;
  • 1/2 cana cu apa fierbinte;
  • 2 linguri de tărâțe de Psyllium;
  • 1 lingură de fulgi de cocos;
  • 1 linguriță de ghimbir ras
  • 1 linguriță de coajă de lămâie tăiată cubulețe mici
  • 1 lingură de pulbere de roșcove sau cacao
  • 2 linguri de zahăr brut din trestie de zahăr cu conținut mare de melasă
  • un praf de sare


Mod de preparare:
  •       Pune într-un bol cele patru linguri de faină de orez instant peste care toarnă apa fierbinte. Amestecă energic în așa fel încăt să nu se formeze cocoloașe. Compoziția astfel obținută trebuie să aibă consistența unei budinci reci. Dacă este nevoie mai adaugă apa pentru a dilua budinca până obții vâscozitatea dorită;
  •       Într-un bol separat amestecă toate celelalte ingrediente. Întâi cele uscate apoi adaugă lamâia și ghimbirul;
  •       Amestecă cele doua compoziții în vasul în care ai preparat budinca de orez.
  •       Așează compoziția rezultată în recipientele în care vrei să servești budinca;
  •       Ornează cu fulgi de cocos și orice îți trece prin minte și crezi că va îmbunătății imaginea unui desert delicios.
      Budinca se prepară în zece minute și obții doua porții generoase de budincă delicioasă.

       Arya



Comentarii

Cele mai citite articole: